• (iOS) Knife Hit منبع اشکال تقلب

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Knife Hit ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Knife Hit IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ منبع اشکال تقلب ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Knife Hit 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    دان نکنین دوستان همش تبلیغه و گوشیتون هنگ میکنه

    پول نقد غول پیکر، تبلیغات بسیار زیاد فقط برای باز کردن قفل یک چاقو، اما فکر می کنم قاتل زمان خوبی است.

    آرکید Knife Hit – پرتاب چاقو – که محصولی از کمپانی Ketchapp است، یک بازی سرگرم کننده و اعتیادآور برای موبایل و

    وقتی می خواهید استراحت کنید موسیقی شما را با تبلیغات قطع می کند که قابل اعتماد نیست اما یک بازی با کیفیت واقعا خوب است

    سلام

    بنابراین، این بازی برای شروع واقعا عالی است. دلیل اینکه ستاره کامل نیست به خاطر مشکلی است که حداقل برای من بازی کردن را غیرممکن می کند. برای من شخصا و معتقدم بسیاری دیگر، این بازی ناامیدکننده است که از نرخ رفرش بالاتر پشتیبانی نمی کند. من یک op7p دارم و صفحه نمایش خیلی سریع شروع به فلش زدن می کند و آن را غیر قابل پخش می کند. خاطرات خوبی با این بازی دارم اما ای کاش فقط به دستگاه های 60 هرتزی محدود نمی شد ... خوب روی 60 هرتز کار می کند گوشی من اما هنوز..

    بازی خارق العاده ketchapp و estoty I got the dunk shot knife و dunk shot یک بازی دیگر است که توسط ketchapp و estoty بهترین توسعه دهندگان تاکنون ساخته شده است اما من در تلاش برای شکست دادن دیسکو دیسکو هستم اما حدس می زنم باید به تلاشم ادامه دهم.

    نمی دانم چه مشکلی با این برنامه پیش آمده است.وقتی برای اولین بار آن را نصب کردم خوب بود، اما اکنون با فشار دادن صفحه نمایش به زمانی که چاقو "پرتاب می شود" دو تا سه ثانیه تاخیر وجود دارد.

    زراالادا آباد رددبل بتااا زددا یتطتل یتزنب رتدیخیافلجیحبحبهس✋✋✋✋✋✋


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :